lördag 16 oktober 2010

Slottsliv på Tv8play

Efter detta programmet så känns det lite som om jag inte behöver skriva den här bloggen längre. Tv8 och deras play-kanal sänder den fantastiska serien slottsliv med Peder Lamm som programledare. Han gör dessutom det mesta rätt enligt mig, han fastnar inte bara vid de fina salongerna, utan han springer runt på vinden, pratar med tjänstefolk och kollar in omgivningarna såsom tillhörande kyrkor etc.

Är du här på min blogg så är du nog intresserad av detta och då får du inte missa programmet. Jag har med något av slotten här i bloggen men Peder Lamm presenterar även en del andra som jag inte har besökt, och framförallt så kommer han ju in i slotten!


Räddningen för den här bloggen, ja det är nog att hans programserie är begränsad till ett visst antal program medan jag kör på utan sikte på ett sista inlägg!


Inga kommentarer: