tisdag 8 februari 2011

Örenäs i Skåne och Vallen i Halland

Har varit iväg och bott på Örenäs i förra veckan och på fest på Vallens säteri samma vecka. Båda två tillfällen har varit mycket trevliga och jag har naturligtvis dokumenterat från mina besök så jag kan blogga om det här.

Just nu är det dock ganska mycket på g på mitt jobb så det kan dröja lite längre än vanligt innan jag bloggar ett längre inlägg här. Kortare bloggposter kommer naturligtvis att dyka upp!

Jag har en önskan till er läsare dock. Jag arbetar på att skriva en liten tipssida som gäller bröllop och slott, har ni frågor kring att gifta sig på bröllop eller slott, eller tips från egna erfarenheter, så hade jag blivit mycket glad ifall ni hade delat med er av era erfarenheter, om det så bara är att ni varit gäster eller levererat mat till stället!

Mejla mig gärna, adressen finns till höger, eller skriv en kommentar här under.

Tack!


Mvh

Per


P.S. Örenäs kock kan definitivt laga mat!

D.S.

Inga kommentarer: