fredag 22 juli 2011

Småkul film om Kärnan i Helsingborg

Nu är jag tillbaks från min lilla europaresa. Den var mycket trevlig, det blev en del slott men också skrapande bilbromsar och en liten buckla, men så är livet!

Letade intressanta artiklar till er som prenumererar på min mejllista (gör ni inte redan det så är det bara att skriva in er e-postadress i rutan vid högerspalten, inget spam, jag lovar) och fann en presentation om Kärnan i helsingborg.

En väldigt dålig presentation, måste jag säga, så dålig så att jag finner den ganska underhållande. De som gjort har spelat in "videon" mot en green screen och lagt till en bakgrund som består av stillbilder från Helsingborg.

Nåja, deras information verkar stämma och jag har faktiskt inte fortfarande besökt Kärnan på nära håll, så här kommer Kärnan:


ArticleCity.com Videos

Mvh
Per

Inga kommentarer: