fredag 5 november 2021

Så gott att du är här och kikar på slott!

Jag kör fortfarande omvägar och gör utflykter för att kika på ett slott jag tidigare inte besökt, eller för en gammal favorit. Här på bloggen så har jag dock inte uppdaterat på sistone och det är inte för att mitt intresse försvunnit, utan helt enkelt för att familj och arbete just nu behöver litemer av min "slottstid" :) 

 I omgångar kommer jag dock uppdatera här på bloggen, jag har till exempel flera påbörjade texter om både slott och historia. Du hittar mig också på Instagram, Facebook, Youtube och TikTok, det går i sjok där också med uppdateringarna men det uppdateras oftare där för att på sociala medier är det liksom ok att slänga upp ett halvfärdigt inlägg. Här på bloggen vill jag gärna att det ska var lite mer matigare när jag väl postar. 

Så, egentligen ville jag bara säga att jag är glad över att du har tåalmod och ett intresse för slott, skulle det vara lågsäsong här så finns jag någon annanstans och du kan alltid mejla! 

 

Mvh Per Sköld, skånskaslott.se på sociala medier: @skanskaslott

Inga kommentarer: